-->

Mulut Orang

Kita dengar dari Mulut Orang La...

Harga Emas Tengah Murah Sekarang!

 Assalammualaikum dan Salam Sejahtera Semua


Sehingga hari ini 05.02.2023 emas dalam trend menurun dengan RM276/gram. Ambilah peluang ini untuk membeli emas. Public Gold ada menawarkan plan bayaran secara installments sehingga 6 @ 10 bulan. Kalau belum mempunyai akaun Public Gold boleh mendaftar di link dibawah ni:

DAFTAR PUBLIC GOLD


DAFTAR PUBLIC GOLD


Harga emas semasa sehingga 05.02.2023 @ 2258hrs

RM276/gram

Saya sempat grab 10gram Gold Bar dengan kaedah EPP 10 bulan dengan harga keseluruhan RM2777.00. Sebagai contoh rujukan anda dibawah adalah contoh pembelian EPP 10 bulan installments. 



Sekiranya anda mahu memilih untuk menabung emas, Public Gold juga ada menawarkan kaedah GAP Gold Accumulated Programme dengan belian emas mengikut bayaran yang dibuat. 

Contoh pembelian secara GAP:



Atas ini adalah resit bayaran belian emas GAP sebanyak RM100.00 untuk akaun anak.



Atas ini adalah contoh paparan akaun GAP anak yang telah ditambah sebanyak RM100.00 bersamaan dengan harga emas semasa iaitu sebanyak 0.3623 gram ditambahkan ke adalah akaun anak. 

Sekiranya saya ingin mengeluarkan emas dalam bentuk fizikal, saya boleh menjadikan goldbar 5gm, 10gm dan ke atas mengikut kehendak sendiri. Sekiranya anda memiliki akaun sendiri, GAP Public Gold ini boleh dijadikan intrument sebagai trading emas online dimana anda boleh membeli dan menjual semula emas anda mengikut harga emas (belian) yang ditetapkan oleh Public Gold. 

So, sampai sini dulu input saya. Dah lewat malam. Nanti free saya update lagi ya. 
Salam Sayang 💓

Baca juga:

0 comments



Emoticon

PESANAN PENTING

PESANAN BUAT ANDA! Kami tidak akan bertanggungjawab atas kerosakan dan masalah-masalah yang timbul selepas anda mengamalkan Petua-Petua di ruangan ini. Sebaik-baiknya anda mendapatkan pandangan pihak yang pakar ataupun Doktor..