-->

Mulut Orang

Kita dengar dari Mulut Orang La...

Kepentingan Medical Card / Takaful dan Hibah

 Assalammualaikum dan Salan Sejahtera.

Lama dah tak update blog. Saja nak bercerita tentang kepentingan Medical Card / Takaful dan Hibah untuk masa mendatang. Jujur saya katakan, saya tidak mempunyai apa-apa insuran premium selain insuran berkelompok bekerja. Apabila dah ada anak seorang ni, saya dah pasang niat nak amik insuran untuk dia masa lahir haritu, tapi tak boleh atas sebab-sebab yang tak boleh dielakkan, makanya saya terpaksalah tunggu anak saya genap 2 tahun. Alhamdulillah, hasil banding-banding, saya ambillah plan Medical Card A-Life Ikhtiar Family Plan dan Hibah, manakala anak saya, saya ambilkan medical card ja dulu. Ikut bajet yang ada. Terima kasih kepada agen AIA yang sangat tabah melayan persoalan saya dan menunggu keputusan yang dibuat 😁😁😁. 


"Lambat dari langsung tak ada"



Baca juga:

0 comments



Emoticon

PESANAN PENTING

PESANAN BUAT ANDA! Kami tidak akan bertanggungjawab atas kerosakan dan masalah-masalah yang timbul selepas anda mengamalkan Petua-Petua di ruangan ini. Sebaik-baiknya anda mendapatkan pandangan pihak yang pakar ataupun Doktor..