-->

Mulut Orang

Kita dengar dari Mulut Orang La...

AEON Manjung Sekarang Keluar Masuk Parking Bayar Guna Visa Mastercard


Gambar Ihsan Google 360' Map 👀

 Alhamdulillah. Sana nak update, baru-baru ni saya balik kampung, kat kampung saya Kuching Sarawak semua mall termasuk AEON MALL Kuching yang ada parking berbayar menggunakan app Sarawak Pay (SPay) dimana pada pintu masuk akan ada camera detect no plate kereta dan kita hanya banyak dengan mesin dalam mall either guna cash atau Spay account scan code.  Yang ni pon saya rasa dah fuiyuhhh canggih baq hang.

So, kena juga cerita kat AEON Seri Manjung, pembayaran terus menggunakan kad kredit/debit supporting VISA @ MAERTERCARD. Yang ini lagi... FUIIIYYUUHH menjimatkan masa dan menjimatkan kertas. Masuk tab ja kad bank kat tempat scan then palang pun terbuka. Then nak keluar, tab semula kad yang sama, then palang pun terbuka. Alhamdulillah. Dah tak perlu koch-kocoh nak pi berbaris bayar and kalut nak cari kertas kad yang dah lepas bayar naak masuk balik ke dalam mesin. 

Untuk makluman, AEON Manjung, masuklah berapa lama ko nak singgah dalam tu, bayaran still RM1.00 aku pon x paham kenapa AEON lain ada yang kenakan bayaran per jam ya. Apa-apa pon rezeki duduk di Manjung. Ha Ha Ha Ha.



RM1.00 akan deduct dari akaun bank atau masuk caj kredit kad. Kalaun anda ada akaun RAIZ investment, RM1.00 lagi akan deduct auto masuk akaun RAIZ 💖💖 senyap-senyap simpan duit.


Okay itu saja nak story. Bye 






Baca juga:

0 comments



Emoticon

PESANAN PENTING

PESANAN BUAT ANDA! Kami tidak akan bertanggungjawab atas kerosakan dan masalah-masalah yang timbul selepas anda mengamalkan Petua-Petua di ruangan ini. Sebaik-baiknya anda mendapatkan pandangan pihak yang pakar ataupun Doktor..