-->

Mulut Orang

Kita dengar dari Mulut Orang La...

The Good Dinosaur (Movie) 2015



The Good Dinosaur movie ditayangkan pada musim sekolah. Jadi, sesuailah untuk aktiviti askar-askar kecil yang balik bercuti di Sarawak. Saya penuhkan masa cuti dorang dengan slot movie ni. Niat dihati nak tengok cita hantu, tapi apa kan daya undian untuk movie hantu tak dapat sambutan buat masa ni.


So, saya dah siap tempah tiket movie untuk dorang semua ni, baru tau kalau booking ticket online maksimum per transaction adalah 6 ticket. So kena repeat order cepat2, takut seat di ambil orang. 



Okay, untuk review movie ni, saya kasi 4.5 bintang. Jalan cerita yang ringan dan menarik. Kotak pemikiran untuk movie ini totally different dengan jalan cerita yang biasanya kita imagine. Askar2 saya ni semua terhibur dengan movie ni termasuklah saya dan dewasa yang lain. Movie ni kuat menekankan nilai persahatan, kepercayaan, keberanian dan kasih sayang yang tinggi untuk dalam meneruskan kehidupan. Dua watak utama dalam movie ni adalah Arlo (Dinosaur) dan Spot (budak kecil yang kehilangan ibu bapa).

Jadi, yang ada anak2 kecil, adik, anak buah ke, boleh bawa dorang tengok movie ni. Memang layan. Saya guarantee balik dari tengok movie tu, semua buat aksi Spot dan Arlo.

Baca juga:

Tags:

0 comments



Emoticon

PESANAN PENTING

PESANAN BUAT ANDA! Kami tidak akan bertanggungjawab atas kerosakan dan masalah-masalah yang timbul selepas anda mengamalkan Petua-Petua di ruangan ini. Sebaik-baiknya anda mendapatkan pandangan pihak yang pakar ataupun Doktor..