-->

Mulut Orang

Kita dengar dari Mulut Orang La...

Gimik Astro supaya Dato Sri Vida menggunakan kuasa imuniti akhirnya menjadi

Haluu geng. Ada tengok gegar vaganza tadi? Dari awal rancangan dah Nabil dan Jihan bagi hint yang malam ni memang akan ada sesuatu yang akan berlaku. Dan kuasa imuniti yang ada pada Dato Sri Vida kerap kali disebut.

Kenapa? Yela, lama sangat pegang kuasa imuniti tu. Takut sampai habis rancangan tak digunakan.  Andaian saya kenapa minggu ini digunakan? - Mungkinkah tiada penyingkiran pada minggu hadapan? Besar kemungkinan. Yela, rancangan daj ditambah 2 minggu. Tak kan nak kurangkan bilangan peserta ye tak.

Jadi peserta yang seharusnya tersingkir pada malam ini adalah Ah Chong, dan Dato Sri Vida telah menggunakan kuasa imuniti yang ada padanya untuk mengekalkan Ah Chong. Ya, memang tidak dinafikan Ah Chong juga merupakan salah seorang peserta yang memberikan persembahan yang baik setiap minggu dan beliau layak untuk mendapatkan imuniti tersebut.

Apa-apa pon, overall persembahan malam ini sangat tip top terutamanya persembahan dari Faradhiya yang seringkan tidak mengecewakan peminat nya. Dan saya rasa Faradhiya antara top 3 final nanti. Amiinn.

Baca juga:

0 comments



Emoticon

PESANAN PENTING

PESANAN BUAT ANDA! Kami tidak akan bertanggungjawab atas kerosakan dan masalah-masalah yang timbul selepas anda mengamalkan Petua-Petua di ruangan ini. Sebaik-baiknya anda mendapatkan pandangan pihak yang pakar ataupun Doktor..