-->

Mulut Orang

Kita dengar dari Mulut Orang La...

Testimonial untuk produk Tati



Mula terjebak gunak produk ini selepas kak ipar syorkan adik saya untuk gunakan set produk Tati ni. Adik saya memang mengalami masalah jerawat yang tak henti tumbuh. Erti kata lain sangat aktif, banyak produk dah cuba, dan siap pergi doktor kulit. Masih juga takde efeknya. Mujurlah abang sefamily balik sarawak untuk cuti sekolah, so kakak ipar la yang syorkan. Sebab dia bagi tau yang adik dia pon ada masalah yang sama dan selepas menggunakan produk ni, kulit jadi sihat dan bersih. 

Adik saya try guna produk ni selamat 3 hari dah nampak kesannya yang amat ketara, jerawat mula kecut dan kulit tak berminyak. Jadi, selepas tertarik dengan perubahan tersebut, saya pon nekad untuk mencuba produk yang sama tapi just nak yang pencuci muka tu jer. Selepas cuci muka, kulit rasa segar sangat. =) Paling best parut jerawat mula pudar. Tu lah yang paling best. Teringin lak nak guna full set.








Baca juga:

0 comments



Emoticon

PESANAN PENTING

PESANAN BUAT ANDA! Kami tidak akan bertanggungjawab atas kerosakan dan masalah-masalah yang timbul selepas anda mengamalkan Petua-Petua di ruangan ini. Sebaik-baiknya anda mendapatkan pandangan pihak yang pakar ataupun Doktor..