-->

Mulut Orang

Kita dengar dari Mulut Orang La...

L'Arome Slimming Serum Berkesan Ke? Terjebak Beli

L'Arome Slimming Serum Berkesan Ke? Terjebak Beli

Banyak sangat dah produk untuk kempiskan/buang lemak dibadan.  Kawan suggest guna L'Arome Slimming Serum.  Saya pon mcm anda jugak, kena google dulu cari info bagai. End up saya beranikan diri untuk try L'Arome ni.

Kenapa saya nak cuba:

Member kata produk ini tak payah makan ke minum ke. Just sapu direct ke tempat yang ingin dibuang lemak.  Cuma ada panas la selepas sapuan tu. So, kita tutup mata, try dulu. Kalo tak berkesan tak payah repeat order kan???



Saya start guna pada 07.04.2015 ukuran pinggang 40 dan sehingga 14.04.2015 ukuran pinggang 38.5, alhamdulillah dah berjaya hilangkan seinci setengah (1.5 inci). Tu belum jaga makan lagi. =)

Masa 1st pakai, memang kurang sikit rasa panas dia, mungkin lemak menebal sangat kot. =p
Selapas esoknya, baru ada rasa panas. Selepas menggunakan produk ini, saya dpt rasa pada bahagian sapuan diperut, kalo kita buat exercise, dia akan start panas balik. Maksudnya, kalo pagi lepas mandi start pakai, panas sekejap, then dia akan hilang dlm 15-20 minit. Then, katakan petangnya kita nak jogging, tempat sapuan tadi akan start memanaskan balik. (mungkin ini yg cepatkan proses pembakaran lemak).

Jadi, apa tunggu lagi? Kalo berminat ngn produk ini, boleh berhubung dengan member saya :
Doris Tang (Sarawak)
014-6840604


 

Baca juga:

2 comments

avatar

Bak kata org.. belum cuba belum tahu kan.. kalau dh cuba baru bole cakap ok ke x... hehe.. meh la wassap2 tnya cra guna n details psl ni..xslh tnya saja kalau belum nak beli... kita pun xnk beli kalau brg tu xberkesan ye x? Ok.. ni testimoni yg beli Larome..terus jd member turr... hehe

Balas delete
avatar

@Doris Tang, hahaha.. terbaik la.. x rugi try..
;)

Balas delete



Emoticon

PESANAN PENTING

PESANAN BUAT ANDA! Kami tidak akan bertanggungjawab atas kerosakan dan masalah-masalah yang timbul selepas anda mengamalkan Petua-Petua di ruangan ini. Sebaik-baiknya anda mendapatkan pandangan pihak yang pakar ataupun Doktor..