-->

Mulut Orang

Kita dengar dari Mulut Orang La...

My Beloved Woofer.. uhuhuuhu


ahah, ingat gik aku time tok, lepas jak aku balit dari pektikal aku terus ajak kakak ku n gereknya g neman kau beli woofer.. hahaha, dah lamak aku survey n have a look kat woofer ku tok, p ku tahan... tunggu time yang sesuai utk beli..
yah, tarikh kat gambar ya just hiasan semata-mata.. hahaha, xdalah.. setting phone problem time ya.. malas ku nak atur.. huahauhaua

gambar pertama ya menunjukkan woofer kesayangan aku.. tnggal cgek gik.. maksudnya last stock.. mun dah last stok tok, aku xpat tahan gik.. b4 g ctok, aku ngn akak ku g wisma seberkas, nthen saleman ya madah dah abis stock.. hancurnya hatiku... pasya nya suh g the spring, cawangan cdak sia... so aku pa gik terus g la. hahahahha... nasib nemu eh....

atlast, dapat juak ahirnya.... my beloved woofer...

Baca juga:

0 comments



Emoticon

PESANAN PENTING

PESANAN BUAT ANDA! Kami tidak akan bertanggungjawab atas kerosakan dan masalah-masalah yang timbul selepas anda mengamalkan Petua-Petua di ruangan ini. Sebaik-baiknya anda mendapatkan pandangan pihak yang pakar ataupun Doktor..