-->

Mulut Orang

Kita dengar dari Mulut Orang La...

Journey 2 Genting Highland







Wa...syukur alhamdulillah, dengan izin-Nya dapat juak aku menjejakkan kaki buat kali ke2 di planet games... GENTING HIGHLAND... perjalanan mengambil masa 2.30 jam dari Muar Johor (Rumah Mentua Akak aku)... Abg ipar aku drive sampei atas puncak. huahua, nang happening... coz memang berasa perubahan suhu time kmk org menaiki puncak. telinga pun rasa nak pecah...p xda lah pecah.. hahaha...
sampei jak, kmk org terus check in otel.. simpan barang2 terus la ngelayo dalam theme park... survey games nak k men esok.. hahaha... sehari2 ya kmk org berjalan tangga2 view n tdo.. hahaha

Esoknya, kmkorg pun g men pake pakej family mun x silap aku.. banyak la game yang aku n sis-sis aku men... anak buah aku tangga jak.. hahaha, dah puas kmk org men bok layan cdak pon game..
dekat theme park, game yang paling best aku men nak, pirate ship.. haha, sa nak pecah perut aku mbak tetak... sampe aku terpaksa pelok kakak aku coz takut gilak...
actualy, aku dah lupak pa nama game kat sia.. byk gilak...
so aku saran kan gilak2 ktkorg g ctok coz ktkorg x kan nyesal... nang 100% fun...

Baca juga:

0 comments



Emoticon

PESANAN PENTING

PESANAN BUAT ANDA! Kami tidak akan bertanggungjawab atas kerosakan dan masalah-masalah yang timbul selepas anda mengamalkan Petua-Petua di ruangan ini. Sebaik-baiknya anda mendapatkan pandangan pihak yang pakar ataupun Doktor..