-->

Mulut Orang

Kita dengar dari Mulut Orang La...

LEMBOY TEMPAT MAKAN MENARIK DI LUMUT SERI MANJUNG SITIAWAN PANGKOR PERAK

Assalammualaikum dan salam lebaran adil adha. Di kesempatan ini saya ingin berkongsi dengan penggemar jalan-jalan cari makan. Ni saya try di are Manjung, Perak. Dah 2 kali round sini. Terpanggil untuk try makan makan kat sini. So far harga yang diberikan adalah harga yang berpatutan. Layanan yang baik dan mendapat apa yang kita mahu. makan sememangnya kita nak kenyang. betul tak?

Jadi, saya dah try 2 kali. kediua-dua ini adalah yang terbaik so far. pekerja dekat sini semua friendly dan tidak menyakitkan hati. Menyakitkan hati ni ada banyak pecahan bagi yang suka makan kat luar and selalu jumpa bebenda mcm ini. so Kat sini memang ada yang bagi tahu saya memang best la. So, saya dah letak sekali harga yang patut pada setiap makanan. Harga air juga not bad.






Mempunyai ciri-ciri yang tersendiri dan design yang happening. Kat atas tu boleh duduk tau. Tapi saya tak nak duduk la. sebab saya gayat. haha. Imaginasi saya kuat.. Kot2 roboh.. haha







Ini adalah nasi Goreng Lemboy yang paling famous kat kedai ini. kedai ini main base dia adalah western dan selalunya yang makan kat sini semua bangsa ada. Macam tempat berbagai kaum berkumpul untuk menyambut happy time with family. Open air. tetapi kalau hari hujan, akan bukak kanopi untuk elak basah terkena hujan.



Ini harga total makanan kami pada malam tersebut. 

Baca juga:

0 comments



Emoticon

PESANAN PENTING

PESANAN BUAT ANDA! Kami tidak akan bertanggungjawab atas kerosakan dan masalah-masalah yang timbul selepas anda mengamalkan Petua-Petua di ruangan ini. Sebaik-baiknya anda mendapatkan pandangan pihak yang pakar ataupun Doktor..