-->

Mulut Orang

Kita dengar dari Mulut Orang La...

Teringat Peristiwa Itu - My sis Osha

to my sis Osha Misaee Jaya : oit, ku pande tetak sorang dirik kat dapur ngenang peristiwa kita 3 ayah kat jeti belakang umah..dolok diam umah tepi sungei so ayah da polah jeti pake lepak2 n pake nya parking bot nya.. ha ha
Time ya gago gilak mok tangga umah angus ujung tanjung.. sanggup berkukut ngn ayah kat ujung jeti sema-mata nak tangga umah angus... dah tauk jeti dah uzur... mok juak... hurm.. layan...
"pret" bunyi kayu...
aku tanyak ayah: bunyi pa ya yah? ..
ayah: iboh bising ko.. dok diam2 nangga..
aku pelok ayah,,pasya esah pelok aku.. wah kacak abis.. macam kerak carik kutu da juak... ha ha..
pasya.. dalam sekelip mata..."preppppp" .. esah dah gugok dibah (pantey lumpur aik surut time ya)
nasib time esah gugok ya xda kayu or kaca kat dibah.. mun x aku x tauk pa berita kakak ku kinek.. ha aha..
aku still bergantung kat belakang ayah...aku xkan lepaskan pelokkan keramat aku ya..
aku x mok gugok lam lumpur... kotor eh...
pasya nak ayah selambe jak madah.. "lepas tangan ko.. lak ayah gugok juak...laju..kayu tok dah x kuat"...
ceit... apa da.. xmok gugok sekali lah ya... ha ha ha ha... nak selamatkan dirik lah ya.. (p ku rasa ayahku cover malu kot sebab nak umah seberang sungei dah semua g area beranda umah cdak nangga gelagat kmk3 ... ha ha ha ha.. oh no~!!!!
pasya aku lepaskan jak la.. sia2 jak aku pelok kuat2..
aku gugok p ok gik coz landing atas esah yang dah gugok dari awal tadi....
ok lah ya.. sebab kmk 2 sama2 mandik lumpor.. nasib lom mandik gik time ya.... time gugok ya kmk 2 esah x pat nak kata pa2.. diam jak.. dah net atas... kmk 2 perey tetak... ayahku.. tadi2 dah nya perey.. ha ha ha

Baca juga:

0 comments



Emoticon

PESANAN PENTING

PESANAN BUAT ANDA! Kami tidak akan bertanggungjawab atas kerosakan dan masalah-masalah yang timbul selepas anda mengamalkan Petua-Petua di ruangan ini. Sebaik-baiknya anda mendapatkan pandangan pihak yang pakar ataupun Doktor..